Personlig træner for løbere – din egen løbecoach

Leder du efter en personlig løbetræner af højeste klasse?

Max har mange års erfaring som træner, coach og eliteløber samt en kandidat i idræt.

Priser for personlig løbetræning

Med personlig træning har vi en tæt dialog. Du modtager automatisk dit løbeprogram igennem siden “Final Surge”, hvilket helt automatisk kan synkroniseres med bl.a. Garmin-ure, din kalender mm. Du får selvfølgelig hjælp til opsætningen.

For at imødekomme forskellige ambitionsniveauer, ser du herunder 3 forslag til personlige træningsforløb. Opstår der noget akut, er du naturligvis altid velkommen til at kontakte mig, uanset hvilken løsning du vælger herunder.

Har du specifikke ønsker som ikke passer ind, er du altid velkommen til at skrive til mig.

For at kunne garantere resultater, er der på alle forløb en mindstevarighed på 3 måneder samt en opsigelsesfrist på løbende måned + 1 måned.

Disciplinerne spænder også vidt, og Max har hjulpet både 800-1500m eliteløbere, halvmarathon-, marathon- og trailløbere (også ultraløb).

Med Max som personlig træner er du i tæt dialog om træningen, og reelt er forløbene altid en god blanding af træningsplanlægning, personlig coaching og sparring.

Programmerne bygges op med udgangspunkt i din livssituation, og er funderet i både nyeste evidens samt Max’ mange års erfaring som både aktiv løber og personlig træner.

[…] De 6 måneder med Max’s programmer og ugentlige opfølgninger har gjort en kæmpe forskel for mig og hvad jeg er i stand til med et par løbesko på!! Max er super dygtig, tænker på aspekter af træningen jeg på ingen måde ville tænke på, følger behageligt men bestemt op – og at han så er et super dejligt menneske oveni gør det kun bedre.
Jeg kan kun anbefale alle der påtænker lignende projekter at få hjælp og støtte af Max!
Den bedste rating herfra… ⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️

Thomas Storgaard

Personlig træning hos RunMax

2016 startede med at jeg knapt kunne gå op ad trappen uden at blive stakåndet. Her 17 kg lettere kulminerede løbeåret lige med 5 x personlige rekorder igår ved 5K race ved Vejle Ådal igår – havde godt nok aldrig set mig selv løbe 4:32 i snit pr km. Hvis nogen savner inspiration til at komme i gang med løbeskoene kan jeg varmt anbefale et personligt løbetræner-forløb hos RunMax – det virker sgu! Næste mål må være at komme signifikant under 50 på 10K og over 12K på 1h!!!

Personlig træning

Martin Andersen

Personlig træning hos RunMax

Jeg har været – og er – utrolig glad for mit forløb hos Max. Det er fedt med en virkelig professional og dygtig sparringspartner – det har givet noget hverken apps eller mindre erfarne trænere har formået. Min træningsplan giver mig motivation, og det er dejligt at vide, at jeg træner optimalt. Og Max i baghånden gir god energi og har hjulpet mig til at finde mere løbeglæde. Jeg har set en mærkbar forskel igennem hele forløbet, og løbetest har været et super værktøj til at se fremgang og få et retvisende billede af hvor man er. Også her hjælper RunMax’s top udstyr og udførlige vejledning.

Louise Vang Edwards

Personlig træning hos RunMax

Start dit forløb nu

Udfyld formularen ovenfor, skriv til kontakt@runmax.dk eller ring på 25119286, hvis du gerne vil høre mere om, hvordan Max kan hjælpe dig.

Ansøg om et forløb nu

Max Boderskov

Max Boderskov

Løbeekspert

  • Kandidat i idræt fra Aarhus Universitet, specialiseret indenfor løb
  • Erfaring på eliteniveau med alt fra 800m til marathon og trailløb
  • Medudvikler af DGI & DAF’s løbetræneruddannelse
  • Udvikling og afholdelse af løbetræneruddannelser for det islandske løbeforbund
  • Erfaring med træning af eliteatleter i mange forskellige sportsgrene – herunder bl.a. løb, golf, håndbold, brydning, motocross samt fodbold som fysisk træner i superligaklub
  • Mange års løbeerfaring med alt fra 800m til marathon, trail ultraløb og som en del af det danske traillandshold.

Løbemæssige resultater:

Trail:

  • DM Kort trail: #1 (2024)
  • DM Lang trail: #6 (2022)
  • EM trail: #39 (Up&Down Mountain 2022) og hurtigste dansker på distancen
  • VM trail: #45 (Short trail 2022)
  • Vinder og løbsrekord ved Pentecost trail (2019) og Salomon Hengill Ultra (2022)
  • Vinder af Vouga Trail Ultra 2024

Landevej og bane:

  • DM 1500m: #16 (2018)
  • DM 5.000m: #18 (2018)
  • DM Marathon: #8 (2018)
  • DM Kort cross: #20 (2015)
  • DM Lang cross: #23 (2018)

 

Hvis du leder efter en dedikeret, passioneret og professionel træner, så kan jeg varmt anbefale Max fra RunMax. Da jeg startede, var jeg desværre skadet og meget frustreret over mine begrænsninger.
Jeg havde en fyldt løbskalender, så jeg forventede et quick fix. Max viste sig dog hurtigt at være mere end det.
Med Max’ tålmodighed, viden og opmærksomhed har jeg formået at opbygge en styrke og teknik, så jeg nu løber uden skader. Hans tilgang var ikke bare at løse det akutte problem men at skabe en langsigtet plan for min træning. Max’ programmer er altid tilpasset efter mine behov samtidig med, at jeg gradvist øger min styrke og udholdenhed.
Jeg kan virkelig anbefale Max til alle de, der ønsker at forbedre sin løbsoplevelse, præstation og som ønsker at opnå sine løbsmål – han er virkelig dygtig og engageret.
Louise Dyhr Mortensen

Personlig træning hos RunMax

Hvis du har planer om at optimere dit løb og samtidig få god sparring og forståelse for, hvad der gør dig bedre – så tag fat i RunMax. Det gjorde jeg!

Personlig træning

Dennis Back Wormark

Personlig træning hos RunMax

[…] I det øjeblik Max og mit forløb hos ham, kom ind i billedet, skal jeg eddermandeme love for der skete noget!
Allerede fra uge nr 2 begyndte den velkendte, savnede og elskede løbeglæde at melde sig, og den har hængt ved lige siden!
DET I SIG SELV er mit absolut mest afgørende succeskriterie!
Men det var ikke det eneste, Max ringede efter mit test løb i søndags og sagde: …”Mia, du har skåret næsten et minut af din km-tid!
1. Testløb inden forløb: Gennemsnit Km tid = 5 min. 26 sek.
2. Testløb efter 8 ugers forløb: Gennemsnit Km tid = 4 min. 34 sek.
Og det vildeste er at de 8 uger har været nogle af de bedste løbe uger jeg har oplevet!
Tak Max, af hjertet tak.

Mia Bak

Personlig træning hos RunMax

Ofte stillede spørgsmål om personlig træning

Herunder har jeg samlet nogle af de spørgsmål, jeg møder ofte.

Forskellige løbere, forskellige mål

Max Boderskov kan hjælpe dig, uanset hvad dit mål er. Max har bl.a. hjulpet løbere med:

  • Konkret forslag til program hen imod specifikke mål
  • Vægttab
  • At komme tilbage fra en løbeskade
  • Motivation for at løbe
  • Kostvejledning
  • Styrketræning for løbere
  • Optimering af konditionstræning
  • Optimering af tidsforbrug på træning
  • Optimering af løberens dag, så restitution, familieliv, job og træning går op
  • Minimering af risiko for løbeskader

Hvordan kan personlig træning hjælpe mig?

Har du en løbecoach, som hjælper dig gennem personlig træning, har du meget bedre chancer for at få det udbytte, du gerne vil have. Nogle har problemer med løbeskader, nogle vil gerne sikkert igang med at løbetræne. Det kunne også være, at du leder efter et løbeprogram til halvmarathon, marathon eller en anden distance. Med en personlig træner springer du uden om standardprogrammerne, og får et program, som er lavet specifikt til dig.

Udbyttet er i sidste ende, at du får det bedste ud af den tid, du investerer i løbetræningen.

Hvor lang tid tager det at se resultater fra personlig træning?

Det er ikke uden grund, at RunMax har en mindstevarighed på 3 måneder på forløb. 3 måneder er absolut minimum, og vil du gerne have et rigtig godt forløb, så anbefales det at se et år frem ad gangen. Når du ser et år frem ad gangen, kan træningen tilgås med tålmodighed og grundighed, og i sidste ende betyder det, at der er god tid til at træne alle elementer, så du får en bæredygtig løbeform.

Det er altså vigtigt at tilgå løbetræningen med tålmodighed – uanset om du har en personlig træner eller ej.

Hvordan vælger jeg den rigtige personlig træner?

Når du skal vælge personlig træner, skal du vælge en, som du har en god kemi med, og som arbejder på en måde, som passer dig godt. Nogle personlige træner tilbyder ikke programmer, men i stedet fysiske træninger, andre omvendt.

Det er også en god idé at sikre dig, at træneren har tilstrækkelig baggrundsviden – både teoretisk og praktisk viden er en fordel – særligt kombinationen.

Hos RunMax får du personlig træning af Max Boderskov, som har en kandidat i idræt, og som derudover har mange års erfaring med træning af løbere på alle niveauer, afholdelse af adskillige fordrag, udvikling af DGI og DAF’s løbetræneruddannelse samt udvikling og afholdelse af flere løbetræneruddannelser for det islandske løberforbund. Herudover har Max selv erfaring som eliteløber med flere internationale mesterskaber i bagagen.

Er personlig træning godt for alle?

Det er nærliggende at tænke, at personlig træning kun er for seriøse løbere. Udbyttet af personlig træning hos begyndere er dog også meget stort – og ser vi på statistikkerne i skrivende stund, så ender omtrentlig halvdelen af dem, der starter med at løbe, med en løbeskade, inden for et år!

Der er altså meget at hente i personlig træning, uanset om du er nybegynder eller erfaren løber.

Hvordan laver jeg en træningsplan med en personlig træner?

Selve arbejdsprocessen er meget forskellig blandt personlige trænere. Det, du bør være opmærksom på, er om du reelt bliver inddraget i processen. Skal du blot svare på et spørgskema, og kan efter få minutter modtage en “personlig træningsplan” i din mailboks, så bør du være skeptisk.

Før du kan få en træningsplan, som reelt er tilpasset dig, så er det vigtigt med en grundig dialog – optimalt set bør du også få lavet en løbetest, da det giver den personlige træner det bedste grundlag for at skræddersy træningsplanen til dig – både med hensyntagen til fysiologi, psykologi, prioriteringer og din hverdag.

RunMax hjælper også grupper

Har I eksempelvis interesse i at etablere løbetræning eller styrketræning i jeres virksomhed?

Læs mere om RunMax her: “Om RunMax”

0
    0
    Din kurv
    Din kurv er tomTilbage til shop